Brug for hjælp?
Hyppigt stillede spørgsmål
FAQ
Nej, vi leverer desværre ikke til udlandet.
Alle ordrer behandles så hurtigt som muligt og sendes via PostNord. Den normale leveringstid fra bestilling til modtagelse er 3 - 5 hverdage. I travle perioder kan leveringstiden være op til 7 hverdage.
Vi sender alle ordrer med GLS, hvor du kan vælge mellem hjemmelevering eller levering til en pakkeshop.
Har du spørgsmål eller forespørgsler til levering, er du velkommen til at kontakte os på support@soulbox.dk.
I travle perioder er det ikke unormalt en pakkeshop er fyldt, hvilket kan betyde, at din pakke bliver leveret til anden pakkeshop. Når det er tilfældet, fralægger vi os ansvaret, og håber på din forståelse.
Fragtpriserne er følgende:
- GLS Pakkeshop: 39,- kr
- GLS Hjemmelevering: 59,- kr
Ved beskadigede produkter eller produkter med fejl eller mangler, bedes du kontakte os på support@soulbox.dk, så finder vi en løsning sammen.
Hvis du mister en sten, bruger den under meditation eller i andet arbejde, og den går i stykker, er det ikke berettiget til reklamation, og vi tager den derfor ikke retur. Vær opmærksom på, at visse krystaller kan ændre farve eller er følsomme over for direkte sollys og/eller fugt. Hvis din krystal er udsat for dette, betragtes det heller ikke som reklamation.
Forskellige nuancer og former på uspecificerede varer betragtes ikke som reklamation. Vi handler med naturprodukter, hvor forskellighed udgør en del af deres charme. Ønsker du specifikke størrelser, farver eller former, er du velkommen til at skrive til os på support@soulbox.dk eller angive det som en kommentar til din ordre. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme dine ønsker.
Hvis du har fortrudt dit køb, kan du returnere din ordre med ordrenummeret inkluderet. Husk at pakke produktet forsvarligt ind, så det når os intakt frem. Vi modtager ikke beskadigede eller ødelagte returvarer.
Hvis en pakke ikke afhentes i pakkeshoppen eller ikke kan leveres på grund af forkerte leveringsoplysninger fra kunden, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 35 kr. til dækning af vores ekstra omkostninger til returnering af pakken.
Ønsker du at få pakken gensendt, vil der være en omkostning på 39 kr. for levering til pakkeshoppen eller 59 kr. for levering til privatadresse, ud over et gebyr på 35 kr. til dækning af ekstra forsendelsesomkostninger.
Du er velkommen til at kontakte kundeservice via e-mail: support@soulbox.dk